Promo məhsulların tarixi 1789-cu ilə qədər gedib çıxır. Amerikanın ilk prezidenti Corc Vaşinqtonun seçki kampaniyası zamanı seçicilərə tanıtım olaraq düymələr paylanmışdır. Lakin promo məhsulların indiki forması XIX əsrin sonlarında, Amerikanın Kossuth şəhərində başlayan “C. B. Holders” adlı şirkətin iş fəaliyyətində önəmli yer tutmağa başladı. Bu dövrdə reklam və tanıtımın gücü daha çox diqqətə alınmağa başladı və şirkətlər promo məhsullar vasitəsilə daha çox müştəri cəlb edə biləcəklərini anladılar.
1904-cü ildə ABŞ-da ilk Promo Məhsul İstehsalçıları Assosiasiyası (PPAI) quruldu. Bu, promo məhsullar sənayesinin rəsmi olaraq tanınmasının və inkişaf etməsinin təməlini qoydu. Günümüzdə promo məhsullar marketinq strategiyalarında geniş istifadə olunur və hər il milyardlarla dollarlıq bir sənaye halına gəlib.